środa, 10 października 2012

Pizza z patelni na spodzie z semoliny

Dawno mnie tu nie było. Tyle problemów, tyle zawirowań w życiu osobistym. Czasem zastanawiam się, kiedy ostatecznie spadnie mi na głowę to kowadło, na które czekam. Na razie pozostaje mi szczątkowy optymizm i nadzieja na to, że wszystko jakoś się ułoży. A dziś dla was pizza na szybko.



na 2 małe pizzetki (takie o średnicy ok. 15 cm)
  • 1/2 szklanki semoliny (nie mylić z kaszą manną) - zmieliłam kuskus
  • ok. 1/2 szklanki bardzo ciepłej wody 
  • 1 łyżeczka oliwy
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
na wierzch - ulubione dodatki, u mnie ketchup paprykowy, karczochy, papryka, duszony por



W miseczce łączymy suche składniki, wlewamy oliwę i wodę i zagniatamy, aż do uzyskania elastycznej kuli. Przygotujcie sobie więcej wody "w razie czego", bo ja użyłam jej więcej niż w oryginalnym przepisie. Z ciepłą/gorącą działa najlepiej :)

Na patelni rozgrzewamy odrobinę oleju i smażymy rozwałkowane placki z obu stron na lekko złoty kolor. Na wierzchu umieszczamy dowolne dodatki. Wolę tradycyjną pizzę, ale ta jest przyjemnie chrupiąca :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz