wtorek, 7 sierpnia 2012

Ryżowy pudding morelowy (vege & light)

Wieczorem poprzedniego dnia stwierdziłam, że zrobię sobie taki pudding na śniadanie. I z pewnością się najem. Niestety, najadłam się na krótko :( Ale pudding był dobry, chociaż mogłam go nieco bardziej dosłodzić.

Jak znosicie obecne upały, moi drodzy? :) Ja jestem ledwie żywa i unikam wychodzenia z domu, jak tylko mogę.


  • 80 - 100 g ryżu brązowego
  • 2 1/2 moreli (oczywiście 3 także mogą być ;))
  • 1 łyżka syropu z agawy (wtedy wychodzi lekko słodki)
  • 200 ml mleka owsianego
  • płatki migdałów do posypania
Ryż lekko rozgotowujemy w garnku, najlepiej nie gotować w folii, bo wtedy łatwiej ocenić twardość ryżu. Po ugotowaniu ryż należy przepłukać, wrzucić do blender razem z rozdrobnionymi morelami, dolać syrop i mleko i zmiksować najdokładniej, jak się da.

Wstawiłam na noc do lodówki, a rano posypałam migdałami.
Bardzo prościutkie i szybkie w przygotowaniu (bo ryżu nie trzeba AŻ tak pilnie doglądać).

1 komentarz:

  1. Czasem najprostsze rzeczy są najlepsze :) Wygląda apetycznie, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń